chevron_right
EL NOSTRE EQUIP

A l'Escurça ens enfoquem en la psicopedagogia. Ens agrada treballar per contribuïr a la formació, educació i desenvolupament de les persones i professionals del futur. És per això que la nostra trajectòria està relacionada bàsicament amb infants i adolescents.

Third slide

Blanca Méndez

Pedagoga i estudiant de Psicologia.

deployed_code

"Des de que vaig entrar en aquest món, el que més m’agrada és ajudar als nens i nenes a treure el millor de si mateixes, és per això que la meva trajectòria està relacionada majoritàriament amb infants i adolescents."

lightbulb

A l’Escurça realitzem suport acadèmic i reeducacions psicopedagògiques, sobretot enfocades a les dificultats d’aprenentatge.

expand_circle_down
INFORMACIÓ ACADÈMICA
Formació Acadèmica
play_arrow

Grau en Pedagogia

play_arrow

Grau en Psicologia

Altres Titulacions
play_arrow

Certificat de formació inicial per a l’aplicació del mètode Glifing.

play_arrow

Projecte Rossinyol (UdG).

play_arrow

Pràctiques curriculars a Equip ADN de Sync Clínica Bofill.

Third slide

Marc Alabau

Tècnic en Integració Social i Psicòleg.

deployed_code

"He treballat sempre procurant oferir un acompanyament individualitzat i proper, ajudant a persones amb diversitat funcional, infants, adolescents i adults; sóc com un company més a classe o a la feina."

lightbulb

Combinem les sessions de psicologia i/o teràpia individual, amb l’acompanyament acadèmic i emocional.

expand_circle_down
INFORMACIÓ ACADÈMICA
Formació Acadèmica
play_arrow

Tècnic Superior en Integració Social.

play_arrow

Llicenciat en Psicologia (no Col. 21785).

Altres Titulacions
play_arrow

Títol d'especialització dificultats i trastorns d'aprenentatge.

play_arrow

Curs de Postgrau en dificultats d'aprenentatge i trastorns de la conducta.

play_arrow

Màster propi en pedagogia i psicopedagogia.

play_arrow

Emocions: Avaluació i intervenció en l’àmbit infanto-juvenil.

play_arrow

WISC-V: Aplicació, correcció i interpretació.

play_arrow

Entrenament orientat en les dificultats en l’aprenentatge amb el mètode Glifing.

chevron_right
METODOLOGIA DE TREBALL

Comunicació contínua

lightbulb

Expressar els sentiments, pensaments i emocions no sempre és senzill. Pensem que és essencial establir en primer lloc una relació informal i de confiança. És per això que habitualment organitzem les fases del treball psicològic i psicopedagògic de la següent manera:

counter_1

Primera entrevista, on fem un primer contacte, i explorem quina és la necessitat de la persona amb la qual treballarem.

counter_2

A partir de la primera sessió, es marquen uns objectius realistes per poder començar a treballar específicament amb cada persona. En casos de suport escolar i acadèmic s’estableix un contacte amb les tutores de les escoles o instituts de referència.

counter_3

Durant les sessions es treballaran aquelles situacions i objectius acordats, i s’anirà fent un seguiment molt proper i transparent.

play_arrow

En les sessions d’acompanyament terapèutic/emocional el retorn i valoracions són constants i accessibles.



Imatge de fons amb material escolar de diferent tipus.
Imatge de fons amb material escolar de diferent tipus.
0%